Lördagkväll : )

Igår var jag på kalas hos annasara .
Det började att vi (jag, annasara, ida, + två av annasaras klasskompisar) gjorde tacos och åt .
Sen sjöng vi singstar tills killarna kom , men dom var så tråkiga och ville inte sjunga singstar med oss så vi lekte körregömma istället , det var mysigt och det framkallade många barndomsminnen : ) 
Vi  tjejer spelade lite twister också men det ville inte killarna heller vara med på ..
Sen sov jag hos Rickard och jag sov jääättelänge ! Slog faktiskt rekord : )

Här var det meningen att jag skulle lägga upp nå bilder men det går inte för DET GÅR SÅ SEGT !!!
Om inte blogg.se skärper sig snarre så byter jag till blogspot eller  något sånt ! Fasen .
Nu blir det julpyntning i mitt rum , tjingeling / brittasnas ..





Kommentarer
Postat av: AK

Jag böt! Fattar inte varför blogg.se skulle bli så segt :/ syn, väldigt synd..

Men blogspot är mkt bättre (tycker jag) den enda nackdelen jag kan hitta är att kommentarssystemet är helt knas, men de kanske bara är jag som är trög och inte har kommit på grejen med de än :) haha

Huvudsaken är att de går fort, både att komma in på själva sidan och att lägga upp bilder (i alla fall om man har mobiltbredband, som jag har, som även går väldigt segt)

2008-11-30 @ 19:48:37
URL: http://jagettbussbarn.blogspot.com
Postat av: malin

omg! Stora steg frammåt! ;)

hur länge sov du då? ;D

2008-12-01 @ 15:18:08
Postat av: AK

jag har kommit på grejen med kommentarerna!! :D

De är inte så svårt (bara jag som är trög haha)

Nu kan jag bara se fördelar med blogspot.com



:D

2008-12-01 @ 17:40:59
URL: http://jagettbussbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: